آقای موسوی لطفا بیدار شوید!

    drash.skyblog.com    drash.skyblog.com   

فرح پهلوی نشان سلطنتی"شجاعت" را به موسوی و کروبی اعطا کرد 

   آیا وقت آن نشده که این آقایان از خواب نازی که البته خودشان برای خود مهیا کرده اند بیدار شوند ... . 

   واقعا چه عواملی باعث شده تا نخست وزیر امام خمینی و محبوب دل مردم در سال های سخت جنگ امروز کارش به جایی برسد که رضا ربع پهلوی و مریم  رجوی و مسعود رجوی و امثال نوری زاده و سازگارا که کارنامه یشان نزد ملت بزرگ ایران سیاه و خونین است از او حمایت کنند و البته در نهایت ناباوری کسی که از دست آقای خاتمی رئیس جمهور وقت بالاترین نشان جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده امروز از دستان زنی هرزه که شهره ی فسادش در زمان حیاط شوهرش همه جا را گرفته یعنی فرح پهلوی مدال سلطنتی شجاعت را دریافت کند... . 

   جالبتر از آن این است که چندی پیش رضا ربع پهلوی اعلام کرده بود که موسوی نیز در راه او قدم می گذارد و البته بگذریم از اینکه مستخدم سازمان سیا نوری زاده نیز گفته بود: « اگر نگوئیم طرح های موسوی کامل با طرح های ما انطباق دارد اما قسمت قابل توجهی از آن ها همان طرح های ماست » . 

   کار به کجا رسیده که امروز طرح های به قول اصلاح طلبان نخست وزیر محبوب امام خمینی همان طرح های کسانی است که امام (ره) را در شبکه های ضدانقلاب با مغالطه و دروغ زیر سوال می برند... . 

امام خمینی فرمود: « میزان حال فعلی افراد است »

افغانستان

drash.blogsky.com     drash.blogsky.com     drash.blogsky.com   

  همزمان با سفر رئیس جمهور به افغانستان رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا نیز به کابل سفر کرد و در بازدید از یک مرکز آموزش ارتش افغانستان مدعی بازی دوگانه ی ایران در افغانستان شد حتی پا را فراتر گذاشته و ادعا کرد که ایران برای ناکام ماندن طرح های امنیتی آمریکا و انگلیس در افغانستان به طالبان کمک می کند. 

  بد نیست یک خاطره ی تاریخی را با هم مرور کنیم. خاطره ی تشکیل گروه افراطی طالبان. در هنگام تشکیل این گروه افراطی (با کمک های بی دریغ پاکستان) و سلطه ی  کامل آنان بر افغانستان  تمامی کشورها بالاخص آمریکا و عربستان از این امر ابراز خوشحالی کردند چرا که مدعی بودند وجود یک گروه مقتدر در راس کار موجب ایجاد کشوری یکپارچه (البته بخوانید دستنشانده) می شود. در آن مقطع زمانی تنها دو کشور مخالفت خود با طالبان را مطرح کردند. نخست روسیه به دلیل آن که بزرگترین ضربه را از آنان خورده بود و دوم ایران. رهبر انقلاب در آن برهنه با آینده نگری دقیق از طالبان به عنوان گروهی که به نام اسلام افراط گری میکنند یاد کرد و آنان را مردود دانست. بعدها که عنان طالبان از دست آمریکا خارج شد آنان سعی کردند نهال ظریفی را که قبلترها کاشته بود از بین ببرند قافل از آن که دیگر طالبان یک نهال ظریف نیست. حالا هم که دست پرورده شان را نمی توانند مهار کنند با توسل به دروغ می خواهند با فرافکنی بی عرضگی خود در افغانستان را بر گردن دیگران بیندازند. 

  البته اگر هم فرضیه ی آمریکایی ها درست باشد و طالبان با کمک هایی ایران در حال ضربه زدن به آن ها باشد پس نیروی نظامی ایران چقدر قوی است که تنها با تعلیم و کمک ناچیز نظامی به یک گروه کوچک دو به اصطلاح ابرقدرت نظامی و بقایای آنان را به طور جدی به چالش کشیده .

نقدی بر جدیدترین اظهار نظر آقای زیباکلام

 هشدار نسبت به تکرار یک اشتباه تاریخی 

صادق زیبا کلام می گوید: «در مسئله هسته‌ای نیز بعضا پیشنهادهای خوبی به ما ارائه شد که اگر ما آنها را می پذیرفتیم فرش دشمنی را از زیر پای آمریکایی‌ها بیرون کشیده بودیم و آنها نمی‌توانستند به ما بگویند ایران چه سودایی در سر دارد و ... و اعتماد سازی صورت می‌گرفت و هزینه ای که ما پرداخت می کردیم خیلی کمتر می شد.» 

 

   سخنان بالا اظهار نظر جدید آقای صادق زیبا کلام می باشد که بسیار قابل تامل است . البته بیش از این هم از آقای زیباکلام  با سوابق فکری ایشان انتظار نمی رود. 

   جالب است گویا ایشان حافظه ی تاریخی ضعیفی دارند و عواقب اعتماد سازی از نوع آقای خاتمی را فراموش کرده اند. تعلیق کلییه ی فعالیت های هسته ای حتی تحقیقاتی پلمپ کلیه ی تجهیزات کارگاه های هسته ای حتی یک اره ی برقی بازدید از هر نقطه از ایران در هر لحظه حتی مراکز نظامی که البته با پایمردی فرماندهان سپاه این آرزوی استکبار هرگز عملی نشد. 

   جالب است که حتی ایشان به تجارب جهانی نیز اعتنایی نمی کند. تجربه ی کره ی شمالی که در نهایت شفافیت و صداقت تمامی فعالیت های هسته ای خود را برچید و حتی منهدم کرد اما پس از چند سال ماهیت استکبار را که امام خمینی ۴۸ سال پیش درک کرده بود فهمید و از یک برنامه ی صلح آمیز به سوی ساخت مخربترین سلاح ها حرکتی پرشتاب کرد. 

   و هزارن دلیل عقلانی دیگر که اگر این آقایان چشم های خود را خوب باز کنند آن ها را درک خواهند کرد... .

  

تولد پیامبر اکرم و امام صادق مبارک


 تولد پیامبر اعظم(ص) مبارک باد

میلاد امام صادق (ع) مبارک

hut hut hut hut hut hut 88
 
ادامه مطلب ...

اولین یادداشت

سلام 

این اولین یادداشت من در وبلاگ جدیدمه 

من این وبلاگ رو با هدف انتشار دیدگاه های خودم در رابطه با مسائل جاری کشور ایجاد کردم .

احساس می کنم وبلاگ نویسی ارزشی در جامعه امروز ایران با شتاب بالایی روبه حرکت به سمت جلو است و من وظیفه خودم می دونم که تا حد توانم به این شتاب تسری ببخشم... .