یکصدمین سفر دولت!

چقدر دلمان برای محمود احمدی نژاد در قاب عکس تنگ شده!

راستی آقای دکتر دیگر چرا چفیه به گردن نمی اندازی؟

نوری زاده، کارشناس (جیره خور) شبکه ی ضد انقلاب صدای آمریکا می گفت: آقای احمدی نژاد دیگر کت و شلوار های خیاط دوز می پوشد.

راستی راست می گفت؟


یادش بخیر گریه های این دختر را در چند سال قبل.



راستی آقای دکتر، چرا این روزها دیگر در سفرهای استانی شاهد چنین صحنه هایی نیستیم؟




احمدی نژادی که ما می شناختیم اساسا اهل تبلیغ نبود، اهل این جور مراسم ها نبود، او اهل کار بود. اهل کار...




حالا از همه ی این ها گذشته، ما که نفهمیدیم بقایی روی سن چکار می کند!

کلیپ

ویدئویی از کاروان الی بیت المقدس...



تصویر گوشه وبلاگ در محکومیت حرکت قبیح خواننده ضد اسلام

اگر شما هم می خواهید قدمی در محکومیت جسارت خواننده رپ شاهین نجسی بردارید یکی از کدهای زیر را در تک BODY قالب وبلاگ یا سایتتان کپی کنید.


<script language='JavaScript' type='text/javascript' src='http://velayatiha.persiangig.com/shahin/shahin.js'></script>



<script language='JavaScript' type='text/javascript' src='http://velayatiha.persiangig.com/shahin/shahin2.js'></script>



<script language='JavaScript' type='text/javascript' src='http://velayatiha.persiangig.com/shahin/shahin4.js'></script>

حکم ارتداد شاهین نجفی + عکس

شاهین نجفی خواننده ضد انقلاب و صد البته ضد اسلام

در جدیدترین آهنگ خود و پس از توهین های مکرر

به جمهوری اسلامی، مقامات و رهبری معظم انقلاب


به ساحت مقدس

امام هادی (ع) توهین و بی حرمتی کرده است


حضرت آیت الله صافی در پاسخ به یک استفتا

ارتداد چنین کسی را اعلام کرد.


نظر سنجی

نظر سنجی پیرامون جزایر سه گانه


ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک


کلیک کنید


آیا اقدام رئیس جمهور در سفر به ابوموسی صحیح بود؟


آیا ایران باید بر سر جزایر سه گانه با امارات مذاکره کند؟


لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید و آن را تبلیغ کنید

دفاع از جنایت آمریکایی!

چند روز پیش متوجه شدم آقای نوری زاده که پس از انتخابات 88 مواضع قابل تاملی گرفت اظهارات سخیفی راجع به جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران ایراد فرموده. اما اندر این اظهارات طرح چند نکته از زبان این بنده حقیر یعنی خودم بد نیست!




نوری زاده:

ما کجا به بلوغ هسته ای رسیده ایم آنجا که در ساک مسافران بی خبر مکه ی خودمان اسلحه مخفی می کنیم و به عربستان می فرستیم؟ یا به محض شلیک آمریکایی ها و زدن هواپیمای مسافربری ما، داد و قال سرمی دهیم که ای دنیا این آمریکایی های نامرد را ببینید که به هواپیمای مسافربری هم رحم نمی کنند؟! اما دم برنمی آوریم که در سایه ی معکوس همان هواپیمای مسافربری جنگنده های خود را مخفی کرده بودیم تا از رادار ناو آمریکایی فرار کنند و به او ضربه بزنند. در قاموس بلوغ ما آیا یک زنگ خطری فعال نشد که ممکن است آن همه مسافربی پناه بخاطر هوش زیاد ما جانشان را از دست بدهند؟


***


و پاسخ های بنده به این سخنان!


اولا جناب آقای نوری زاده ی گل، اگر توجهتان را بیشتر از این حرف ها جمع می کردید متوجه می شدید که این اقدام در زمان جناب آقای میر حسین موسوی خودتان رخ داد! همان کسی که برایش سینه چاک دادید!!

دوما دفعه ی بعدی که آمریکایی ها همچین جنایتی در حق ملت ما انجام دادند من خودم به شما قول می دهم از آن ها تقدیر و تشکر کنم. قول هم می دهیم داد و قال نکنیم و مثل آقای خاتمی که بدون داد و قال چند ملوان ارتش آمریکا که وارد آب های ما شده بودند و توسط نیروهای سپاه دستگیر شده بودند را آزاد کرد عمل کنیم!!

سوما راستی چرا شما وکیل مدافع آمریکایی ها شده اید! در ضمن طبق کدام سند گفتید که جنگنده های ما در سایه ی معکوس هواپیمای مسافربری قصد ضربه به ناو امرکایی را داشتند؟ راستی مگر در آن زمان و با آن امکانات می شد با چند جنگنده به ناو های آمریکایی ضربه زد؟!! اساسا کاش راجع به این ضربه بیشتر توضیح می دادید!!!



چقدر خوبه انسان طوری عمرش رو سپری کنه که در انتها ذکر زبانش نشه:

ما اشتباه کردیم

شرط رهایی ناهید را توهین به حضرت امام(ره) قرار داده بودند...

شهیده ناهید فاتح/شهادت 1361 توسط گروهک کومله

خواهر شهیده: خبر به ما رسید که کومله‌ها، موهای سر ناهید را تراشیده و او را در روستاهای اطراف سنندج می‌گردانند. شرط رهایی ناهید را توهین به حضرت امام(ره) قرار داده بودند اما او مقاومت کرده بود......

ناهید فقط 16سال داشت؛ او را به شدت شکنجه کرده بودند. موهای سرش را تراشیده بودند. هیچ ناخنی در دست و پا نداشت. جای جای سرش کبود و شکسته بود. پس از شکنجه‌های بسیار او را در آذر ماه 1361 زنده به گور کردند و پیکر مطهر این شهیده به تهران منتقل و سپس در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

زبان فارسی؛ زبان اول علمی دنیا

حدود یک سال و نیم پیش در یک مجمع علمی - شبیه همین مجموعه که جوانها و دانشجوها و زبده ها بودند - گفتم انتظار این است که پنجاه سال دیگر ما در دنیا و در سطح عالم، حرف اول علمی را بزنیم؛ یعنی مرزهای علم را ما تعیین کنیم. کار به جایی برسد که زبان ما - که زبان فارسی است - در دنیا زبان علم بشود. این، آن افقی است که جلوِ چشم من است. برای اینکه به این نقطه برسیم، اولاً باید باور کنیم که این میشود. اگر شما که استادید، آن آقا که دانشجو است و آن شخص سومی که مدیر و در رأس تشکیلات است، باور نداشته باشد که این کار عملی است، بدانید قطعاً نخواهیم رسید. باید باور کنیم.


مقام معظم رهبری

در دیدار اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها

1385/7/13