کاوه...

مزد کاوه اشتهاری ژس از محکومیت به شلاق و حبس داده شد ! 

او را از مدیر مسئولی روزنامه ایران کنار گذاشتند ! 

شاید به جرم اینکه در مدت مدیر مسئولی خود عکس آقای حاشیه ساز را صفحه ی اول چاپ نکرد ! 

 

بی بی سی

بی بی سی فارسی گفت : 

 

در درگیری های سوریه ۲۰۰ نفر کشته


شده و در بحرین ۵۰ نفر 

 

؟ ؟ ؟


خاطره ای از کوفی عنان در تهران



کوفی‌عنان، دبیر کل سازمان ملل متحد بود. هنگام خروج از تهران و در پاویون فرودگاه گفته است:

در دوران نوجوانی که بوده‌ام در مورد شخصیت‌های کاریزما مطاله می‌کردم و همیشه این سئوال برای من مطرح بود که اگر زمانی من روبه‌روی یک شخصیت کاریزما قرار گیرم چه عکس‌العملی خواهم داشت. وی افزود: کسانی که مرا به سازمان ملل آوردند، شخصیت‌های برجستة دنیا بودند و من به آن‌ها علاقه‌مند بودم و هر کدام مثل ژاک شیراک، برای من امتیازاتی داشتند. من به شدت تحت تأثیر ژاک شیراک بودم. طوری‌که وقتی ایشان صحبت می‌کرد بدون مکث حرف‌هایی صریح می‌زد. "گورباچف " و "هلموت کهل " هم همین‌طور بودند. این‌ها کسانی بودند که نیاز به مکث نداشتند. من این‌ها را دوست داشتم. در ملاقات با (حضرت آیت‌الله العظمی) خامنه‌ای احساس کردم که کسی را مثل او ندیده‌ام. شخصیت معنوی ایشان چنان مرا گرفت که از خود پرسیدم چرا شخصیتی مثل من دبیر کل سازمان ملل باشد و از معنویات چیزی نداشته باشد! با دیدن آقای خامنه‌ای هم آن شخصیت‌هایی که مرا جلب کرده بودند فراموش کردم و تحت تأثیر شخصیت معنوی ایشان قرار گرفتم. من شخصیت‌های معنوی در دنیا زیاد دیده بودم، ولی از هیچ‌یک، از مسائل سیاسی اطلاع نداشتند. با دیدن آقای خامنه‌ای در من اوج قداست، آن شخصیت‌های سیاسی از ذهن من پاک شد. من تعجب می‌کنم ایران با چنین شخصیتی چرا در بعضی جا‌ها می‌لنگد. بعید می‌دانم به سازمان ملل هم بروم شخصیت ایشان از ذهن من پاک شود.

دردها

درد های جهان اسلام ...



وقتی که مدافع تبدیل به مهاجم می شود ( البته از اولش هم خدایی مهاجم بود )



...



و در آخر این هم وضع مدعیان


BBC PERSIAN

واقعا هدف تری جنز از آتش زدن قرآن در این برهه زمانی چیست ؟ و براستی سرمایه گذاری وسیع شبکه های خبری مانند بی بی سی فارسی بر روی اعتراضات افغانستان و پاکستان در این موقعیت زمانی برای چیست ؟ آیا اولویت ‍‍ژورنالیستیه پوشش وسیع وقایع خاورمیانه و شمال آفریقا مهمتر است یا پوشش خبری راهپیمایی افغانستان؟

در بحرین ...

گلوله صعودی


بالاخره موج بیداری اسلامی به بحرین هم رسید و مردم بحرین پس از چهل سال فهمیدند که  دیکتاتورها نباید بر آنان حکم رانی کنند و ملت است که باید به رتخ و فتخ امور بپردازد . میدان لولو دستخوش نا آرامی هایی شد . ابتدا حکومت دیکداتور بحرین فضا را باز گذاشت که البته این نشان از اعتقاد حکومت نبود بلکه ناشی از تجربه چند کشور قبلی بود اما رفته رفته بر شدت اعتراضات افصزوده شد و حکومت تحرکاتی انجام داد . از برخورد پلیس شروع و به تیراندازی از هلی کوپتر ختم شد . اما این پایان ماجرا نبود . ملت بحرین نشان داد که تا آخر ایستاده . و این شروع ماجرا بود . خوب در این شرایط حساس که موج بیداری اسلامی به اطراف امارات و عربستان سعودی رسیده آنان باید کاری بکنند . بالاخره از پول نفت میلیاردی مفت که نمی شود گذشت ! عربستان وارد بازی شد و به زعم خود خواست گربه را دم حجله بکشد . پس شروع به اعزام نیرو به بحرین کرد . نیروی وهابی که در گمان خود با کشتن چند شیعه به بهشت می رود حالا رسیده به ملتی که بیش از هفتاد درصد آن شیعه اند . جالب بود ... در تلویزیون صحنه ای را دیدم که یک بحرینی شروع به گفتن الله اکبر کرد و پاسخ سرباز وهابی به او تنها یک گلوله کالیبر بالا بود ...

شاید همه ی ما صحنه ای را که روایت می کنم دیدیم . جوانی که در خیابانی مشغول راه رفتن بود . ناگهان خودروهای آل صعود و آل خلیفه به آن خیابان وارد شدند و چند لحظه بعد جوان رهگذر تنها به جرم عبور از خیابان کف زمین بود و سهمش از این دنیا تنها گلوله ای بود ...