با چه هایی که بر ما می گزرد چه کنیم. احمدی نژاد تو هم بر ما بتاز

ببین یک کشیش پنجاه نفره با دنیا چه کرده ! کشیشی که تا قبل از این همین پنجاه نفر هم  بزور او را می شناختند  امروز تمام دنیا او را میشناسند

بی جنبه هفته ای 2 بار کنفرانس خبری می گذارد ... مجری BBC می گفت " او که هم اکنون از کنفرانس خبری خوشش آمده ".        آخر ندید بدید است دیگر. البته بر ندید بدیدی او باید سادگی را هم افزود

احمق ها فکر می کنند ما فریب بازی آزادی آنها را می خوریم

بازی مسخره ! از این طرف 1 کشیش تهدید به سوزاندن قرآن می کند و از آن طرف رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و وزیر دفاع با کلی اهم و تلم برایش پیغام می فرستند، با او تماس می گیرند  که بیا  و این کار رو نکن .می خواهند بگویند آی دنیا ما آزادیم ! بیچاره ها آزادی را درست نفهمیدند  فکر می کنند آزادند!

 دیروز قرآن آسمانی را به کف پایشان  مالیدند و سوزاندند  شاید با خود  گفته اند : اگر قرآن بر حق باشد باید ما سنگ شویم دیگر. پس چون سنگ نشدیم ما بر حقیم !

اما من به شما میگویم : قرآن را آتش بزنید به کف پا بمالید ،اصلا هر کاری دوست دارید بکنید .... ....  اما با خیل عظیم ملت هایتان که دارند مسلمان میشوند چه میکنید !

بر حقی ما با سنگ شدن شما عیان نمیشود بلکه با مسلمان شدن شما ست که آشکار میشود و این است معجزه قرآن کریم ؟

در این شرایط که آقایان دولتی باید کاری کنند ، حرفی بزنند تا تسکین دل و قلب ما شود و اندکی از غمی که در پی توهین به قرآن کریم در دل های مومنین  موج میزند را بکاهد خود با اقدامات خود سرانه و خود خواهانه عدالت را مسخ میکنند .

آری چند روز دیگر قرارا است دکتر ما که دیگر مال ما نیست به نیویورک برود و از عزت و شرف ملت دفاع کند اما او این بار تحفه ای را به همراه دارد . تحفه ای را که قرار است موجب لبخند آقایان روسای آمریکا شود . اما قیمت آن مهم است .

به قیمت غرور یک ملت ، عزت یک ملت و البته به قول آقایان "رافت و عطوفت اسلامی" .

آیا رافت و عطوفت اسلامی حکم میکند جاسوسی را که گرفتی برای اثبات صلح دوستی ایران آزاد کنی . تا به حال به نام رافت و عطوفت اسلامی چقدر از این کارها کرده ایم ؟

آیا اثری داشته ؟

حال جک ترین قسمت این عمل آنجاست  که آقایان میگویند : این متهم ممنوع  خروج نیست  اما (پس از فرار به آمریکا و کلی خندیدن به عزت و شرف و استفلال ایران و هوچی گری ) باید در دادگاه های خود شرکت کند . خوب این را مسعود ما هم که کلاس پنجمی است میداند به محض آزادی او از کشور خارج میشود و آیا مسئولین ما واقعا فکر می کنند او برای جلسات محاکمه باز میگردد ؟

عزت و شرف ایران را همش به پانصد میلیون تومان می فرو شید !

500میلیون تومان ... .

تبعه ی فرانسوی که در حوادث بعد از انتخابات دستگیر شد آیا بعد از آزادی اش  در جلسات دادگاه شرکت کرد؟

مومن که چه عرض کنم ،کافر هم از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود .بار چندم است که ما گزیده می شویم؟

افلا تعقلون