وقتی اوباما اسلام شناس می شود

آداب رمضان یادآور اصولی که ما را متحد می سازند. همچنین نقش اسلام در دستیابی به عدالت، پیشرفت، میانه روی و اعتدال و زندگی شایسته برای تمام مردم است .... اسلام به عنوان دین برابری نژادی و دین متحد کننده انسان های مختلف شهرت دارد .... رمضان در آمریکا همچنین یادآور آن است که اسلام همواره بخشی از آمریکا بوده و مسلمانان آمریکا کارهای زیادی را برای کشور ما انجام داده اند  .... این جملات قصار رو حاج حسین اوباما رئیس جمهور آمریکا تلاوت نموده اند و البته فرادش هم در کاخ سفید به تعدادی از مسلمانان آمریکایی که مشق هاشون رو خوب نوشتند افطاری داده ....
یکی نیست به این باراک اوباما بگه اگه اینطوره چرا مسلمانان رو بدون اینکه جرمی انجام بدند توی گوانتانامو و ابوقریب می اندازین؟ چرا این همه بودجه صرف نابودی کشورهای اسلامی می کنید؟ چرا فکر می کنید اسلام بزرگترین تهدید برای امنیت ملیتونه؟ چرا مسلمانان و کشورهای اسلامی ضعیف رو تحقیر می کنید ؟ راستی اصلا چرا مسلمان نمی شید؟ یا شاید بهتره بگیم چرا انقدر فریب کاری می کنید ؟ ؟ ؟

افطاری حاج حسین اوباما !

 

باراک اوباما که احتمالا چند روز دیگه به حاج حسین اوباما تغییر نام می ده چند روز پیش در یک مراسم افطاری شرکت کرد. این حرکت که به وضوح نوعی فریبکاری در حالی انجام می شه که چند روز دیگه محاکمه ی کم سن ترین زندانی گوانتانامو شروع می شه . این پسر در سن ۱۵ سالگی به جرم اقدام علیه امنیت ملی آمریکا دستگیر شد و بالاخره پس از گذشت ۷ سال و تحمل شکنجه های مختلف بالاخص شکنجه های مورد علاقه ی آقای کروبی ( شکنجه جنسی ) در سن ۲۲ سالگی قراره تازه محاکمه بشه ! حاج حسین ما بهتره بجای این حرکات کاملا نمایشی قدم های درست و عملی برای اثبات ادعاهاش برداره .

بد نبود اگه آقای کروبی در محکومیت این حقیقت ونه ادعا یک حرکتی بکنه !