BBC

وقتی وارد Gmail ام شدم در قسمت Gmail - Buzz یکی از رفقا کامنتی قرار داده بود که ...



متن :

دیشب یکی از رفقام تو گشت بود که یکی از منافقین از پشت میزنه به موتورش
خودش در جا شهید میشه
کسی که ترک ش بود چند جا شکستگی داره تو بیمارستانه
اگه یک نفر دشمن نظام اینطوری میشد چند ماه خبر اول بود ؟؟؟
بسیجیان مظلوم این نظام که رای حفظ امنیت کشور جان میدهند

آقای صادق لاریجانی لطفا گوش کنید

بسم الله الرحمن الرحیم

عجیب بود، دفاعیات آقای صادق لاریجانی پس از شاهکارش بسیار عجیب بود . می گفت: همه در مقابل قانون باید یکسان باشند. می گفت: حرف ما بسیجی و حزب اللهی نیست ، حرف ما جرم و مجازات است. می گفت: اونموقع که آقایان داشتند استراحت می کردند ما داشتیم با فتنه گران برخورد می کردیم. می گفت: من یک سال پیش گفتم سران فتنه مجرمند. می گفت: می خواهید من رو مقابل حزب اللهی ها قرار بدهید؟ می گفت: من دست بسیجی رو می بوسم.

اما نمی گفت اگر همه باید مقابل قانون یکسان باشند پس چرا خاندان هاشمی نباید در مقابل قانون پاسخگو باشند . پس چرا مهدی هاشمی محاکمه نمی شود . یعنی نمی شود مهدی هاشمی را غیابی محاکمه کرد؟ مهدی هاشمی پیشکش . اصلا می گوییم او در ایران نیست و فرار کرده و نمی توان او را محاکمه کرد ! فائزه چی؟ او را نیز نمی توان محاکمه کرد؟ جرمش معلوم نیست؟ یا مثلا پایگاه مردمی دارد و دستگیریش موجب بلوا و آشوب می شود؟ یا این که آقایان خوش ندارند محاکمه شود؟ خیلی عجیب است این حرف آقای صادق لاریجانی « من یکسال پیش هم گفتم سران فتنه مجرمند » . آیا صرف گفتن ایشان کافی است؟ بابا آقای لاریجانی انقدر با فتنه گران برخورد قاطع نکن! اصلا بنده ی حقیر اعتقاد دارم این برخورد قاطع ریشه ی هرگونه فتنه انگیزی در آینده ی نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران را خشکاند! مشخص است وقتی حسین قدیانی و بچه حزب اللهی ها و بسیجی ها لب به انتقاد بگشایند از نظر آقای لاریجانی و دادستان می شود مصداق جرم . حالا باز جای شکرش باقی است نگفتند جنایت! وقتی مصداق برخورد قاطع با سران فتنه می شود یک اظهار نظر آن هم یک سال پیش پس بسیار منطقی است که انتظار محاکمه و اجرای حکم عادلانه می شود جرم! آقای صادق لاریجانی، رئیس قوه ی قضائیه ما نمی خواهیم بدانیم شما یک سال پیش چه گفتید، ما می خواهیم بدانیم از یک سال پیش تا امروز شما در قبال فتنه گران چه کردید؟ آیا این بد است؟ آیا این جرم است؟ پس اگر جرم است ما را هم دستگیر کنید!

 جالب است که آقای صادق لاریجانی گفته : حرف ما بسیجی و حزب اللهی نیست، حرف ما جرم و مجازات است. آیا واقعا حرف شما در این قضیه جرم و مجازات است؟ پس تعریف شما از جرم واقعا باید شنیدنی باشد! حتما فردا روزی اگر یک بچه بسیجی یا حزب اللهی از وضع مجلس و مثلا وام های 100000000(صد میلیون تومان) به نمایندگان در ابتدای کار مجلس هشتم یا مثلا قانون حمایت از دله دزدی های آقای ... ، ببخشید قانون دانشگاه آزاد انتقاد بکند این هم می شود مصداق جرم! آیا شما نمی دانید این نوع تفکر است که باعث شده علی رغم حرف بابایمان که بسیار هم تاکید دارد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه ها برقرار شود این مهم اتفاق نمی افتد. چطور وقتی آقای زیبا کلام در مناظره می گویید اندیشه های امام برای زمان خودش است و عملا تکرار همان حرف های امثال گنجی را می کند مصداق جرم شناخته نمی شود؟ آیا مصداق جرم فقط شامل انتقاد از برادران و صد البته خودتان است؟

جالبتر از همه این جمله ی آقای صادق لاریجانی است « اونموقع که آقایان داشتند استراحت می کردند ما داشتیم با فتنه گران برخورد می کردیم ». لابد آقای لاریجانی و رفقا و صد البته برادرانشان بودند که 8 ماه هر روز در خیابان ها مقابل عده ای آشوب گر می ایستادند و از جان و مال و ناموس مردم حفاظت می کردند! آنان بودند که ده ها شهید در این 8 ماه تقدیم انقلاب کردند. آن ها بودند که در فضای اینترنت به مبارزه جدی با موج حملات سبزها می پرداختند. و البته آن ها بودند که افتضاح کهریزک را برقرار کردند که در نهایت بابایمان حکم تعطیلیش را داد. جالب است علی یشان که اصلا آتش بیار معرکه بود. تا آخر ایستاد ببیند پیروزی با کیست بعد اعلام موضع کرد یعنی وقتی بوی الرحمن سبزها بلند شد! البته آقای لاریجانی راست می گوید که ما داشتیم با فتنه گران برخورد می کردیم. بالاخره ایشان یک سال پیش قاطع ترین برخورد با فتنه گران را انجام داده یعنی گفته « من یک سال پیش هم گفتم سران فتنه مجرمند ». (هر کس این متن را می خواند مدیون است اگر اسفند دود نکند) .

آقای صادق لاریجانی فکر می کند که مثلا این یک توطئه است تا ایشان را مقابل بچه حزب اللهی ها قرار دهند. گذشت این سال ها ثابت کرده هر آنکس که اهل مصامحه و مصلحت اندیشی های بیهوده و هزاران سیاست بازی بوده کسی است که از دل های بچه بسیجی و حزب اللهی بیرون می رود و هر کس تا هر زمان که روحیه ی انقلابی و مبازره با اشرافیت را در خود حفظ کند و مردانه در میدان عمل ظاهر شود هیچ گاه از دل من و امثال من بیرون نمی رود.

در ادامه ی قسمت های اندک و البته گلچین شده سخنرانی آقای صادق لاریجانی ایشان گفت: من دست بچه بسیجی ها را می بوسم. علی الحساب که شما دست بچه بسیجی را قطع کرده اید و قلمش را شکستید. قلمی که هزاران کینه از انقلاب داشته نتوانستند آن را قطع کنند و شما توانستید!

آقای لاریجانی شما گفتید « انتقاد هم می کردند . بابا ما خوشحال هم می شویم از انتقاد » واقعا خوشحال می شوید؟

افلا تعقلون؟

بابام امام خامنه ای


 


حرف حق یک بچه بسیجی مخلص را هم نتوانستند تحمل کنند ...

وبلاگ حاج حسین قدیانی رو هم فیلتر کردند ...

به قول حاج حسین « به خاطر توهین وبلاگ فلان به امام عزیز و سایت بهمان به رهبر حکیم، کاری با این رسانه ها ندارد، لابد این را می رساند که از نظر دستگاه قضایی، خواص بی بصیرت منزلت و شانی بالاتر از همه حتی ولایت فقیه و مصادیق مبارک آن دارند » خوب راست می گه دیگه حاج حسین قوه لاریجانی ها با سایت هایی که علنا به امام و رهبری توهین می کنند کاری نداره چون آقایان تحمل صدای مخالف ( بخوانید لجن پراکنی ) را دارند اما چهارکلام حرف حسابی که از سینه ی یک دلسوخته انقلاب بیرون می آید مصداق لجن پراکنی می شه و سایتش باید علی رقم محلت یک روزه نصف شب فیلتر بشه . ...



حاج حسین گفت :

«  این احضاریه باید خالی از اشکال حقوقی باشد و فی المثل نام پدرم را درست باید قید کنند که دست بر قضا پدر من هم مثل بعضی ها "علی اکبر" نیست و البته "اکبر" خالی هم نیست؛ "شهید اکبر قدیانی" است. قوه قضاییه باید این کلمه "شهید" را حتما در برگه حکم جلب و احضاریه درج کند و اما من زندان جمهوری اسلامی را هم جای مقدسی می دانم. تا حاکم "علی" است این فقط راهپیمایی های ما نیست که حکومتی است. زندان رفتن ما هم حکومتی است. این جان من و این حکم دستگاه قضایی، که با من هر چه کند، فقط یک چیز می گویم؛ بابای ماست خامنه ای. »


خط قرمز های جمهوری اسلامی شده برادران لاری جانی



در ادامه مطلب یادداشت ویژه حاج حسین قدیانی پس از فیلتر شدن قطعه ۲۶

ادامه مطلب ...

مناظره

 



زیباکلام و روانبخش

چند روز پیش مناظره بین آقای صادق زیباکلام و روانبخش در دانشگاه بوعلی به همت بسیج دانشجویی با موضوع  فلسطین   برگزار شد .

اما در آن مناظره چند نکته توسط آقای زیبا کلام مطرح شد که بسیار جای تامل داشت .

  1. وقتی بیت « بنی آدم اعضای یکدیگرند ... » توط آقای روانبخش مطرح شد آقای زیبا کلام گفتند که این اشعار مال ۷۰۰ سال پیش است و در مقابل به حرف یکی از مقامات اسبغ اسرائیل رجوع کردند و آن را اصل دانستند .
  2. این مقام صهیونیست گویا اعتقاد داشته که «هیچ کشوری دوست و دشمن ثابت ندارد» اما نکته ای که به ذهن من می رسد این است که شاید کشورها دوست و دشمن ثابت نداشته باشند اما اسلام که دوست و دشمن ثابت دارد ! پس کشورهایی که دائیه ی اسلام حقیقی را دارند و بر این اعتقادشان پایبند هستند طبق خاصیت تعدی دشمن و دوست ثابت دارند مگر این که آن دوست یا دشمن مواضع خود را تغییر دهد و کلا ملاک تشخیص المان هایی استخراجی از اسلام متناسب با شرایط کشور اسلامی است .
  3. آقای زیبا کلام گفتند «عده ای از صهیونیست ها برای خنجر زدن به اسلام کشور اسرائیل را بوجود آوردند»
  4. آقای زیبا کلام در قسمت دیگری از صحبت هایشان گفتند «آیا قضیه ی هلوکاست ربطی به پیدایش اسرادیل دارد که ما آن را به هم می چسبانیم» واقعا بعید است که آقای زیبا کلام نداند که این ما نیستیم که این دو قضیه را به هم می چسبانیم بلکه خود اسرایلی ها هستند که اتفاقا با تبلیغات بسیار زیاد سعی می کنند با چسب های بسیار قوی این قضایا را به هم بچسبانند .
  5. همچنین ایشان فرمودند «این قضیه که فلسطین مظلوم است و اسرائیل ظالم  این ها توهم خودمان است » من فکر می کنم این قضیه دیگر انقدر بدیهی است که نیاز به توضیح ندارد .
  6. در قسمتی دیگر ایشان فرمودند « ما به مجموعه ی فلسطین کمک نمی کنیم ما به یک گروه خاص و جریان خاص که همسو با تفکرات ما است کمک می کنیم » در توضیح این صحبت آقای زیبا کلام باید عرض کنم که اگر منظور آقای زیبا کلام این است که ما باید کمک ها را به جنبش عمل به سرکردگی ابوماذن بدهیم و نباید کمک ها به حماس داده شود باید سوال شود که آیا یک جنبش سازشکار که هیچ توجهی به منافع فلسطین ندارد و حتی مشروعیت خود را از کشور های عربی می گیرد و نه ملت فلسطین به نطر ایشان نماینده ملت فلسطین است و حماس که با رای ملت فلسطین بر سر کار آماده نماینده ملت فلسطین نمی باشد ؟ خوب این که خوب است نماینده ملت فلسطین همسو با انقلاب اسلامی باشد مگر نه این است که ملت فلسطین همسو با تفکرات انقلاب اسلامی است ؟
  7. ایشان گفت « اسرائیلی ها برای سرکوبی انقلاب چه کار کرده اند ؟ آن ها حتی از همه از ایران زودتر خارج شدند » منظور ایشان این بود که اسرائیل هیچ گونه خللی در مسیر پیروزی انقلاب ایجاد نکرده ! این کلام بحدی خنده آور است که حتی کودکان هم از آن تعجب می کنند . سیاست اسرائیل همواره بر این بوده که به نوعی چراغ خاموش عمل کند . فقط ذکر یک نمونه را کافی می دانم . آیا این موساد نبود که به شاه کمک کرد تا ساواک را راه اندازی کند و بعد ها در تجهیز آن به محمد رضا کمک کرد ؟
  8. آقای زیبا کلام گفت « در ایران همه رسانه ها دست یک ارگان است » ولی ایشان توضیح ندادند که اگر این چنین است پس ایشان چطور نطراتشان را در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب اعلام می کنند ؟
  9. او گفت « اسرائیلی ها در طول این سال ها کجا به یک گروه اسلامی ضربه زدند » البته این سوال در نوع خود بشدت استفهام انکاری دارد . ما نمی دانیم که آقای زیبا کلام ضربه را چطور معنا می کنند ؟
  10. دکتر در جایی از مناظره فرمود « این تئوری های دائی جان ناپلئونی که چهار تا باسواد در تلویزیون می آیند و می گویند و ما هم می گوییم این ها باسوادند پس مرگ بر اسرائیل» البته من فکر می کنم آقای زیبا کلام فقط خودشان را عالم می دانند و بقیه اگر نظراتشان با آقای دکتر متفاوت باشد پس تئوری هایشان دائی جان ناپلئونی است .
  11. ایشان فرمود « بیان  نظرات امام استفاده ابزاری از امام است » البته ایشان در طول این سال ها حداکثر تلاش خود را برای بایکد کردن امام (ره) کرده است و چندی پیش در یک مناظره گفت که « زمان حرف های امام به سر آمده » این جملات ایشان مرا یاد رفیقش انداخت که چند سال قبل گفت « امام به موزه تاریخ پیوست » اما این شخص خودش به موزه که نه به زباله دان تاریخ پیوست .

 دانلود فیلم سوال یکی از دانشجویان از صادق زیبا کلام (۳۳۵۰۹ k) جالب است که این دانشجو اعتقاد داشت ایران در حال نابودی است و روز به روز وضعیت خراب تر می شود و آقای روانبخش قبل از سوال ایشان گفته بود مگر این همه سازندگی را نمی بینید . این دانشجو گفت کشور من با پل و ساخت و ساز آباد نمی شود . بد نبود این دانشجو حداقل تعریف خود را از پیشرفت می گفت . البته این دانشجو در قسمت دیگری هم گفت ما صدایمان می لرزد چون می ترسیم ! کلا حرفهایش کمی پارادوکس داشت 

 دانلود فیلم سوال دانشجوی بسیجی که آقای زیبا کلام به آن پاسخ نداد (۱۳۲۸۶ k)