دیدار با جانبازان

 

در حین صحبت‌های آقا ناله می‌کرد همه محافظان دورش را گرفتند - قلم و کاغذی برایش آ...وردیم ، نوشت " شال‌گردن" بعد از صحبت آقا چفیه از آقا گرفتیم و به ایشان دادیم - باز ناله زد ، این‌بار از روی خوشحالی روی کاغذ نوشت " ببخشید" ....
-
ناله‌هایش از جنس جنگ بود از جنس انقلاب - گویا از رشته‌های پر‌ پیچ و خم دنیا در محضر آقا شکایت می‌کرد - دلش رفتن می‌خواست - محرمی جز نفس یار نداشت

 

شهدا + عکس

 

شهید زنده  

 

 

شهید گمنام

سازمان ملل

حرف هایی که آقای رئیس جمهور نزد

اتفاقی تلویزیون رو روشن کردم. ناگهان دیدم مجری شبکه خبر اعلام کرد: هم اکنون سخنرانی رئیس جمهور اسلامی ایران. با خود گفتم، چه به موقع! سخنرانی احمدی نژاد شروع شد. ابتدا شروع به چاق سلامتی با حضار داخل سالن کرد. من که اهمیت این سخنرانی رو در این برهه فهمیدم دکمه *ضبط * تلویزیون رو زدم. به فکرم رسید چک کنم کدام شبکه ها سخنرانی رئیس جمهور رو پوشش می دن. توی یورونیوز و بی بی سی ورلد و بی بی سی عربی و راشاتودی و العربیه و راشاالیوم و سی سی تی وی عربی و انگلیسی و همه ی سری کانال های الجزیره هیچ خبری از آقای رئیس جمهور نبود و در این نبرد نامتقارن رسانه ای تنها پرس تی وی و العالم و المنار و جامه جم دو و البته شبکه خبر پای کار اومدن. تازه این جا بود که لزوم شبکه های خبری جبهه استکبار ستیزی رو فهمیدم! خلاصه دوباره زدم شبکه خبر. ابتدای کار احمدی نژاد درخواست کمک بیشتر از جامعه ملل برای سیل پاکستان و زلزله ژاپن و چه و چه کرد. بعد کمی صحبت کرد و شروع شد سوال های چالشی از ملل دنیا. تا قبل از این سوال ها هیئت نمایندگی های آمریکا و اروپایی ها سر جاشون نشسته بودند. ابتدای سوال ها، نماینده آمریکا که گویا خوب فهمید سوال ها در واق از اون هاست از جاش برخاست! بعدش کلی طول داد و کاغذ هاش رو مرتب کرد و آهسته آهسته سالن رو ترک کرد. سوال ها که چالشی تر شد یکدفعه در اقدامی هماهنگ نمایندگان اروپا از جاشون بلند شدند و اون ها هم کلی طولش دادند و آهسته آهسته سالن رو ترک کردند. ما هم تا اینجای کار کلی شاد شدیم که: آره بازم آقای رئیس جمهور شد همون آقا محمود خودمون و حال این آمریکایی و ها و اروپایی های چپاول گر رو گرفت. اما در این لحظه چیز عجیبی دیدم که من رو بدجوری به فکر انداخت! بله ... پادشاه بحرین در سالن نشسته در حالی که داره سرش رو تکون می ده ببینه کیا دارن می رن از سالن بیرون! در این لحظه با خودم گفتم چرا این قاتل سفاک از سالن بیرون نرفت! چرا اصلا از اول در سالن نشسته؟ چرا احمدی نژاد حرفی از بحرین نزد؟ اصلا چرا اول کاری پیروزی انقلاب بحرین رو تبریک نگفت؟ چرا از این تریبون وضعیت سوریه رو تشریح نکرد و دفاع نکرد، در حالی که سوریه در فشارهای استکباری قرار داره و دفاع احمدی نژاد می تونست وضعیت رو برای سوری ها بهتر کنه!

با خودم گفتم مردم در بحرین دارن قتل عام می شن و آقای رئیس جمهور از زلزله ژاپن صحبت می کنه! آیا در رسانه ها و از زبان سیاست مدارهای جهان کم به مسئله ژاپن پرداخته شده؟ به مسئله بحرین و بهتر بگم به کشتار مردم بحرین چقدر و از زبان چه کسانی و از کدام تریبون های بین المللی پرداخته شده؟

جالبه خود مردم مصر معتقدند مبدا انقلابشان همان انقلاب اسلامی خودمان است. شنیدم خطبه عربی آقا در میدان التحریر قاهره به سرعت بولوتوث شد و بزرگی معتقد بود علت اصلی سرنگونی مبارک این خطبه بوده. البته این بزرگ آقای کمال الهلباوی از رهبران اخوان المسلمین مصر بود. حلا واقعا نباید از آقای رئیس جمهور انتظار داشت که تکه ای هم از صدور انقلاب اسلامی به مصر سخن می گفت. جالبه که خطیب جمعه مصر انتقاد شدیدی از تشریفات سفر اردوغان به مصر داشت و عملا نه بزرگی به ترکیه گفت. متاسفانه آمریکایی ها خیلی سعی می کنند که با جلو انداختن ترکیه، مدل اسلام لیبرال رو در مقابل اسلام ناب انقلاب اسلامی قرار بدهند. آیا انتظار زیادیه که آقای احمدی نژاد و دستگاه عریض و ظویل وزارت خارجه حرکتی در قبال این مسئله انجام بدند؟

آمریکا و جبهه ی استکبار همواره در قبال انقلاب ها از واژه "بهار عربی" استفاده می کنه و در واقع به دنبال الغای حس ناسیونالیستی عربی می باشه. اما به واقع همی اندیشمندان و فضلای جهان می دانند که انقلاب های منطقه در واقع "بیداری اسلامی " پس از سال ها خواب آلودگی می باشه. چرا که تنها می توان به کودتاهای عربی که در نتیجه ی اون ها افسران جوانی سکان هدایت کشورهای عربی رو در دست گرفتند واژه ی "عربی" رو اطلاق کرد. آیا آقای رئیس جمهور نباید از تریبون سازمان به اصطلاح ملل با صدای بلند مطرح می کرد: که آقا این انقلاب ها به هزار دلیل منطقی اسلامی می باشد و نه عربی.

در انتها بد نیست عرض کنم انتظار ما از آقای رئیس جمهور طرح "صحبت های خوب تر" به جای " صحبت های خوب" بود. البته تا همین جای کار هم صحبت های آقای رئیس جمهور بسیار قابل تقدیر است و ما را یاد محمود احمدی نژاد سال هشتاد و چهار انداخت. محمود احمدی نژادی که خیلی وقت است دلمان برایش تنگ شده ...

اعدام

"تروی دیویس" سیاه پوست آمریکایی علی رغم عدم اثبات گناهش اعدام شد
 هم اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ام که [معتقدم] اعدام تنها می‌تواند وجود جسمانی انسان را از بین ببرد؛ اما روح من به خاطر ایمانم به خداوند، و حضور خانواده ام و تک تک شما عزیزان، دیر زمانی است پر گشوده و آزاد شده است.