سخنان اوباما

آقای اوباما در سخنرانی چند روز پیش خود راجع به موج بیداری اسلامی گفت: 

اولین بار صدای این اعتراض ها از خیابان های تهران به گوش رسید. 

 

آقای اوباما راست می گویید. اولین بار صدای این اعتراض ها از خیابان های تهران رسید اما ۳۵ سال پیش در حدود سال ۱۳۵۵ .  

همچنین گفت: آمریکا بر این مسئله که مردم ایران مستحق برخورداری حقوق مساوی با دیگر مردم جهان هستند، تاکید می‌کند و دولت نباید مانع دستیابی آرزوهای مردم ایران باشد. 

 

گویا همه ی ملت های دنیا از نظر آقای اوباما مستحق برخورداری حقوق انسانی هستند جز مردم خودش. 

 

پرونده ای برای بحرین

 بحرین در خون و آتش 

 

 

 

 

 

 

شکنجه

"جواد فیروز"‌نماینده مستعفی پارلمان بحرین از جمعیت شیعی الوفاق که  به دست نیروهای امنیتی بحرین بازداشت شد، بر اثر شکنجه به شهادت رسید.


این هم پلیس ...

برخورد زشت نیروی انتظامی با دانشجویان انقلابی

در ورزشگاه آزادی

تنها به جرم سر دادن شعار

مرگ بر آل خلیفه

(جوانان انقلابی را به مشتی شاهزاده دلگنده ی صعودی فروختند)




کاش ...

 

 

 

 

 

 

 

 

سایت هیلاری کلینتون هک شد.

سایت هیلاری کلینتون هک شد توسط بروبچ بسیجی

http://hillaryclinton.us


اینم عکسی که رفقای بسیجی روی صفحه اول سایت هیلاری کلینتون گذاشتند



متن کمپین یک میلیون امضا در حمایت از بیداری اسلامی

بسمه تعالی 

 

کمپین یک میلیون امضا در حمایت از جنبش بیداری اسلامی   

 

 

اینک که پس از قرن ها سکوت، مسلمانان بسیاری از کشورهای عربی در مقابل حکومت های فاسد و خودکامه خود به قیام برخواسته اند و ندای آزادی از قید ستم سر می دهند، ندای (ارحل،ارحل) مردم منطقه خطاب به حکام فاسد خود، تمام دنیا را فرا گرفته و رعشه بر تن این ستمگران افکنده است. سران این حکومت های جابر و فاسد چهره واقعی خود را نمایان کرده و نقاب از درون شیطانی خود برداشته اند و برای استمرار دوران حکمرانی شان ملت خود را به قربانگاه می کشانند.

 

غافل از آنکه همانگونه که خون جوانان ما نهال انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نمود خون مسلمانان بحرین ،یمن، عربستان، لیبی هم نهال جنبش بیداری اسلامی را آبیاری خواهد کرد.

 

آنچه در این ماجرا شرم آور است رفتار مدعیان دموکراسی و سکوت مضحک کشورهای غربی در قبال کشته شدن مسلمانان به ویژه شیعیان بحرین است.

ما دانشجویان ایرانی ضمن محکوم کردن سران برخی کشورهای عربی که اختیارشان بی شک در دست صاحبان آمریکایی شان است به ویژه خائنان حرمین؛ آل سعود رسوا که اینک در خاک بحرین مشغول به خاک و خون کشیدن مردم این کشورهستند به این حاکمان ستمگر هشدار می دهیم که به آینده خود بیشتر بیاندیشند.

 

ما بی تفاوتی وقیحانه مجموعه های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و رییس آن را که در قبال این همه تجاوز و وحشیگری سکوت پیشه کرده و با کمال وقاحت دم از حقوق بشر می زنند محکوم می کنیم.

ما توجه کلیه حکام ستمگر را به این نکته جلب می کنیم که هرگز در مقابل این همه جرم و جنایت سکوت نخواهیم کرد و تاآخرین قطره خونمان جهت رسوا کردن همه دروغگویان و به پایین کشیدن تمامی ظالمان از اریکه قدرت تلاش خواهیم کرد.

 

جامعه دانشجویان ایران ضمن اعلام بیعت با تمامی آزادیخواهان جهان اعلام می دارد هرگز برادران مسلمان خود را تنها نگذاشته و در هر جبهه ای که لازم باشد به مبارزه با ظالمان برخواهد خواست.